0766.49.77.65
Luni - Vineri: 09:00 - 17:30
Sambata - Duminica: Inchis
Program Paste:06 - 09.04 Inchis
Informatii & comenzi
0740.09.09.54
0726.87.64.47
0766.49.77.65

Suport

Intrebari frecvente

1. Pretul personalizarii este inclus in pretul invitatiei?

Nu. Personalizarea costa separat intre 0.10 lei si 0.60 lei/invitatie, in functie de invitatie. indiferent de culoare, pentru imprimarea la imprimanta cu jet de cerneala.
In pagina fiecarei invitatii veti vedea pretul personalizarii pentru ea.

2. Preturile includ TVA?

Toate preturile de pe site includ TVA

3. Plicul este inclus in pretul invitatiei?

Pentru majoritatea invitatiilor, plicul este inclus in pret.

Pentru cele care nu au plicul inclus in pret, acest lucru este specificat in pagina invitatiei.

4. O sa vad textul asa cum va arata pe invitatie inainte sa fie personalizate?

Bineinteles! Dupa ce ati facut comanda, veti primi pe mail in 1-2 zile lucratoare matrita textului, asa cum va arata pe invitatie.

Daca totul este corect, aprobati matrita iar invitatiile vor intra in productie.

Daca insa exista greseli, ni le semnalati si veti primi o noua matrita corectata.

Invitatiile nu sunt personalizate pana nu avem aprobarea dvs.!

5. In cat timp sunt gata invitatiile?

Pentru invitatiile in regim normal, termenul este de 4 zile lucratoare de la confirmarea platii avansului.

Pentru comenzile in regim de urgenta, termenul este de 2-3 zile lucratoare de la confirmarea platii.

Pentru comenzile expres, termenul este de 24 ore lucratoare de la confirmarea platii.

Din acest moment se adauga termenul de livrare.

6. De ce trebuie sa platesc avans?

Avand in vedere faptul ca invitatiile sunt personalizate, daca dvs. nu ridicati coletul sau renuntati la comanda si ele sunt deja tiparite, noi nu le mai putem utiliza.

Din acest motiv, se percepe un avans de 50% din valoarea comenzii, pentru a ne limita pierderile in cazul in care renuntati la comanda.

7. Cat dureaza livrarea?

Prin curierat rapid, GLS, livrarea dureaza maxim 48h (in general se livreaza in urmatoarea zi lucratoare), iar prin Posta Romana livrarea dureaza aproximativ o saptamana.

8. Ce se intampla daca am primit invitatiile si apar greseli?

Este foarte important sa ne semnalati acest lucru in maxim 4 zile de la primirea coletului!

Daca ati aprobat matrita cu aceste greseli, va vom reface invitatiile in regim de urgenta, dar costurile vor fi suportate de dvs.

Daca aceste greseli nu apareau pe matrita aprobata de dvs. va vom reface invitatiile in regim de urgenta fara nici un cost din partea dvs.

9. Pot sa imi aleg un alt text decat cele de pe site?

Bineinteles. Puteti sa alegeti orice text. Nu exista nici un cost suplimentar pentru ca alegeti un alt text.

10. Textul de pe invitatii poate fi in alta limba?

Textul invitatiei poate fi in orice limba, dar in pretul personalizarii este inclus un singur text.

Pentru comenzi cu mai multe texte se plateste suplimentar astfel: fiecare alt text 10 RON.

11. Am platit avansul. Cum platesc diferenta de bani dupa ce primesc coletul?

Diferenta de bani se plateste ramburs la curier sau la posta, in functie de modalitatea de livrare pe care ati ales-o.


Trimiteti un mesaj

Daca nu ati gasit raspunsul pe care il cautati printre cele de mai sus nu trebuie sa va faceti griji!

Oricare ar fi problema cu care va confruntati, va rugam sa completati formularul alaturat.

Mesajul va ajunge, in functie de subiectul ales, direct la persoana cea mai potrivita sa va ajute.

Va vom contacta in maxim 2 ore in timpul orelor de program (Luni - Vineri / 10:00 - 18:00), sau in urmatoarea zi lucratoare la prima ora.





Abonare newsletter